Hmh, pa tko ne bi bio s takvim brojkama u tako kratkom vremenskom razdoblju. Obzirom da je izašao u “samo” 11 zemalja (SAD, Australija, Kanada, Francuska, Njemačka, Hong Kong, Japan, Puerto Rico, Singapur, Švicarska i Velika Britanija) ovo je uistinu impresivan podatak. Dok nas u petak očekuje početak prodaje u još 24 zemlje, biti će zanimljivo pratiti kako i kojim intenzitetom ova brojka buja, ali i kako će padati cijene prethodnih verzija iPada.
Appleov direktor marketinga je ove podatke kratko komentirao: “Ovo je najbolji početak prodaje jednog iPad proizvoda i očito je da su kupci zadovoljni s kvalitetom i mogućnostima novog Retina zaslona”. No, uz sjajnu prodaju, za Apple u zadnje vrijeme idu i problemi, ostaje nam vidjeti kako će Apple dugoročno reagirati na pritužbe kupaca o velikom zagrijavanju novog iPada.
Naime, kao što su već popratili brojni gadget portali, iPad 3 ima tendenciju vrlo brzo postići visoke temperature (46C) što rezultira ne baš ugodnim korištenjem. Za sada je Apple ignorirao pritužbe (uobičajeno) i službeno izjavio: “Novi iPad3 donosi zapanjujući Retina zaslon, A5x chipset, podršku za 4G LTE a s novom baterijom i više od 10 sati rada, uz sasvim zadovoljavajuću radnu temperaturu. Ukoliko kupci imaju bilo kakva pitanja mogu se obratiti AppleCareu”. Očito je da i Apple smatra da “vruć” proizvod zaslužuje i vruće temperature. 🙂
Leave a Comment