Kao što smo već pisali, na recentnom Nintendo Directu najavljen je nastavak klasika sa SNES-a The Legend of Zelda: A Link to the Past. Treći dio Zelde mnogima je među najboljim nastavcima u serijalu. No, njegov nasljednik neće biti objavljen na kućnoj konzoli nego će biti realiziran na 3DS-u. Najznačajnija mehanika koja je u ovom trenutku otkrivena je Linkova sposobnost da se iz 3D lika pretvori u 2D crtež na ravnoj površini. Na taj način može manevrirati između raznih situacija, te istraživati svijet iz drukčije perspektive.
Producent Eiji Aonuma nedavno je dao dodatne informacije u vezi novog nastavka Zelde. Igra koja se odvija u istom svijetu uspostavljenom u A Link to the Past imat će značajan odmak od načina na koji se većina nastavaka Zelde igra. Sa uvođenjem nove platforme na kojoj se Zelda tek treba pojaviti, developeri su imali novu, svježu podlogu na kojoj mogu raditi. To je bila kreativna snaga iza odluke da se klasični pogled odozgo A Link to the Pasta prebaci na 3DS. Vizuali dotične konzole će dati nov život okružju koje je bilo konstanta u zadnja dva desetljeća. Naravno, već postoji Zelda za 3DS, no riječ je o remakeu Ocarine of Time. Aonuma je također radio i na tom projektu, te naučio puno o razvoju za 3D konzolu, što je potaklo novu crtu kreativnosti za njega i njegovu ekipu. Smatra kako bi nova Zelda mogla biti najinventivnija do sada.
No, zašto baš A Link to the Past? Zašto ne stvoriti novi svijet za Linkovo istraživanje? Aonuma je objasnio da je 3DS omogućio povratak u svijet pogleda odozgo, te nove načine za igračevu interakciju sa Zelda igrom. To je savršena šansa da se ponovo pristupi A Link to the Pastu. I poput nekih drugih Zelda igara iz prošlosti, 3DS nastavak će imati svijetlu i mračnu dimenziju svijeta.
A odakle potječe ideja da se Link pretvara u 2D lik? Fanovi Zelde se sjećaju Phantom Ganona, bossa Forest Templea iz Ocarine of Time koji je tijekom borbe sa Linkom iskakao iz jedne od šest identičnih slika na zidu. Tako se Aonuma pitao što kad bi i Link imao istu sposobnost. Uz to, sasvim je moguće da će i igrači opremljeni stylusom imati ulogu “umjetnika” u novoj Zeldi.
Aonuma je također naglasio važnost 3D efekta i načina na koji se koristi u novoj Zeldi. Ta mogućnost je bila predmetom velike rasprave od pojave konzole, a igrači su bili podijeljeni oko uporabe efekta prilikom igranja. Neki su se žalili da uzrokuje glavobolju, dok drugi smatraju da je to jedini način za potpuno uživanje u 3DS igrama. Bez obzira na koji način igrali novu Zeldu – sa ili bez 3D efekta – Aonuma uvjerava da će se uživati u igri. On i njegova ekipa razumiju da ne igraju svi sa 3D efektom. No ipak, ako se igra bez 3D efekta Aonuma naglašava da se nova Zelda neće moći u potpunosti doživjeti kako je zamišljeno.
Leave a Comment