Activisionov čovjek zadužen za društvene medije, Dan Amrich, odlučio je pokazati zube svim „mrziteljima“ Call of Duty serijala kojih je, ruku na srce, sve više i više. Nedavno je nastala žustra rasprava o tome koliko je Cal of Duty „sranje“ i to na američkom PlayStation blogu. Nakon nekoliko gadnih komentara i negativnih kritika, Dan Amrich je odlučio krenuti odgovarati. A tada je krenula prava zabava.
Hejterski komentara je bilo puno, a nakon što je jedan od posjetitelja bloga napisao: „Call of Dity sucks“ Amrich je odgovorio: „Igraj što te usrećuje“. Drugi korisnik se počeo žaliti na cijene dodatnih mapa za igru na što je Amrich odgovorio: „Šest mapa košta 15 dolara, znači 2.50 dolara po mapi. Na tebi je da zaključiš isplati li se to ili ne, no vidio sam druge slične igre koje naplaćuju tri dolara po mapi“.
Odjednom se pojavio još jedan lik sa komentarom da je „DLC usrani dodatak za usrani dodatak od 60 dolara“, na što je Amrich također odgovorio:
„Pa…igraj nešto drugo što ti se više sviđa. Možeš ovo vrijeme iskoristiti da slaviš igru koju voliš igrati umjesto da napadaš ovu igru i ljude koji se zabavljaju igrajući je. Zašto tratiš vrijeme žaleći se za igru u kojoj ne uživaš?“
Na ovaj odgovor nanizali su se odgovori u stilu da ode iz Activisiona i nađe novu tvrtku za koju bi radio. Amrich je spremno pripremio nove argumente:
„Zanimljivo je sve ovo, budući da svaki izdavač video igara u cijeloj industriji želi zaraditi. Usto, CoD je jako poplularan i veliki broj fanova se raduje DLC-u i novim mapama. Zato..ne pušim te „pohlepni ste“ fore kada zapravo dajemo ljudima ono što žele i naplaćujemo svoje proizvode i usluge – to je ono što svaki biznis radi. Od tvronica automobila do malih trgovina sa mješanom robom, preko restorana do kino dvorana.Naplaćivanje svojih usluga ne čini te pohlepnim. No, uvijek imaš apsolutnu moć da odlučiš kako ćeš potrošiti svoj novac, bez obzira na sve. Podržavajte stvari koje mislite da su vrijedne vašeg novca i koje će vas prije učiniti sretnim. To je to- i to je normalna stvar!“
Amrich je odgovara na još mnogo komenatara drugačijeg tipa, pa je tako na izjave da je previše ratnih igara odgovorio da je najbolje imati sve igre iz žanra ako su dovoljno dobre, i da ne vidi veliki problem u tome da bude puno kvalitetnih igara iz nekog žanra.
Kad se sve zbroji i oduzme, Amrich je i u pravu kod većine stvari. Svaki proizvođač ima svoje prljeve igre, koje su bolje ili lošije skrivene, a na kraju je glavni cilj novac. Možemo pričati što hoćemo no Kratos ne dolazi ponovno na scenu zbog toga jer je jednostavno morala biti ispričana ova nova priča, niti su morali biti zadovoljeni fanovi.Zadovoljavaju se prvenstveno potrebe većine,a jedino ta većina može mijenjati neke stvari, odbijanjem kupovine određenog proizvoda za kojeg misle da nije vrijedno njihovog novca. No, kao što vidimo, Activision (a i mnogi drugi) sasvim su zadovoljnis a brojem oduševljenih igrača. Koji, ktome, još i raste. Bez obzira na lošije usluge.
Izvor:PSblogUS
Leave a Comment