Prije nekoliko dana, iz Paradox Interactivea su objavili novi Dev Diary u kojem su objasnili što sve planiraju ubaciti z Age of Wonders 4 i poboljšati u novom ažuriranju koje slijedi u kolovozu. U Watcher Updateu, najveće promijene doživjet će podzemlje, a promijenit će se i sustav generiranja mapa.
Znamo da su u igri vanjski i podzemni svijet dosta različiti. Ovisno na kojim postavkama igrate, podzemni svijet je bio dosta manji i skučeniji i cilj je uvijek bio što brže izaći iz njega jer nije imao istu količinu resursa i drevnih čuda. Međutim, to bi se sada trebalo promijeniti, jer će mape podzemlja biti generirane na isti način kao i vanjski svijet, ali bi trebalo imati jedinstven ugođaj u pogledu igranja, izgleda, strukture i susreta sa drugim igračima. Primjerice, generirat će se tuneli za povezivanje različitih dijelova podzemlja, a pokrajine koje se mogu iskopati, trebale bi biti zanimljivije i davati bolje nagrade.
Glavni problem s počecima u podzemlju bila je činjenica da gradovi često nisu mogli rasti do svog punog potencijala. U novom ažuriranju gradovi će se moći proširiti kroz podzemne prolaze na druge slojeve mape, što će omogućiti igračima da pod svoju kontrolu dobiju manje špilje pune vrijednoga blaga koje će voditi i na površinu.
Također, kada se budemo bavili iskopavanjem, neke će provincije svijetlili što znači da imaju strukturu ispod sebe u kojima se onda mogu nalaziti resursi, magični materijali ili neprijatelji. Otkrivene provincije bit će veće i bolje, ali će ih zato biti malo teže očistiti od neprijatelja. Osim toga, u novom ažuriranju će se u podzemlju nalaziti veći broj ruda, dok će neki drugi resursi biti vrlo rijetki.