Nakon što su nedavno Bethesdinog Todda Howarda pitali do kad Bethesda misli izdavati reizdanja Skyrima, on je kratko i jasno odgovorio da će to činiti dok god igrači budu kupovali igru. Mnogi su se potom zapitali zašto se Bethesda umjesto toga ne pozabavi remasteriranjem nekih svojih ranijih klasika, poput originalnog Fallouta ili The Elder Scrolls III: Morrowinda, čiji remake ili remaster fanovi već duže vrijeme očajnički priželjkuju. Odgovor koji im je stigao od samog Howarda ne odiše baš pretjeranim optimizmom da ćemo Morrowind remaster ikada vidjeti…
Naime, u nedvnom intervjuu za The Guardian, Todd Howard je između ostalog pričao i reamsterima i njegovoj generalnoj averziji prema istima. On je tom prilikom otkrio kako su se u Bethesdi odlučili za remasteriranje Skyrima jer je originalna igra izašla u relativno kratkom vremenskom razmaku pa je i sama tehnička arhitektura igre bila prilično zahvalna i jednostavna za proces remasteriranja, što kod Morrowinda baš i nije slučaj jer se radi o dosta starijoj igri, zbog čega po njegovom osobnom mišljenju navedenu igru ne bi trebalo remasterirati.
Howard je tom prilikom još i pohvalio Sony, Microsoft i Nintendo što su omogućili priličnom broju starijih naslova da na neki način budu pristupačni i novim igračima, pri čemu je još jednom naglasio da je The Elder Scrolls III: Morrowind zahvaljujući backwards compatibility opciji trenutno moguće zaigrati i na Xbox One konzolama.
Leave a Comment