Prošlog listopada, EA je neugodno iznenadio fanove studija Visceral Games (Dead Space, Dante’s Inferno) njegovim zatvaranjem. U trenutku zatvaranja, Visceral je zajedno s autoricom Uncharteda Amy Hennig radio na ambicioznoj Star Wars akcijskoj avanturi koja je trebala parirati Unchartedu, međutim stvari očito nisu išle u pravom smjeru. Igra, inače kodnoga imena Ragtag, bila je previše “linearna” za šefove EA te je nakon gašenja Viscerala njen razvoj prvo preusmjeren prema studiju EA Vancouver da bi potom nastupio cijeli kolaps koji je rezultirao stavljanjem igre “na led” i odlaskom Hennigove iz Electronic Artsa.
Iako se to dogodilo još početkom ove godine, tek na Gamelab konferenciji u Barceloni održanoj prije nakoliko dana doznali smo iz prve ruke o sudbini cijelog izravno od Hennigove, koja je za Eurogamer otkrila kako se s EA-om razišla tijekom siječnja te da je trenutno u procesu otvaranja svoga neovisnog studija.
Naime, Hennigova je za Eurogamer potvrdila kako od siječnja ne radi s Electronic Artsom, ali da zbog pravnih razloga povodom otkazivanja njene igre ranije nije mogla to otkriti.
Također, Hennigova je potvrdila kako nastavlja raditi neovisno te da će tako do daljnjeg ostati. Njen rad će se nastaviti kroz njen novooformljeni indie studio, u kojem planira zaposliti maksimalno 15 članova. Hennigova je tom prilikom otkrila i to da se aktivno planira uključiti i u VR scenu, zbog čega se trenutno bavi istraživanjem iste te je u stalnom kontaktu s nekolicinom VR kompanija.
Amy želimo sve najbolje u njenom daljem radu, a na EA još jednom ćemo samo pogledati ispod oka i odmahnuti glavom uz napomenu da je ovo drugi put (zar ste zaboravili na Star Wars 1313?) da su zbog svojih odluka propustili priliku da Star Wars u velikom stilu vrate na gaming scenu – sada sve nade polažemo u Respawn i njegovu Star Wars igru, a ukoliko i onu uprskaju stvar, dižemo ruke.
Leave a Comment