I dok Anthemov dev tim interno u Biowareu još uvijek živi u iluzijama i urla u glas “muku muče da nas spriječe, spriječiti nas ni’ko neće”, realnost je ponešto drugačija. Iako EA ne objavljuje brojke o igraćoj bazi i broju igrača za svoje igre (pa tako i Anthem), dovoljno je ulogirati se u igru i vidjeti pustoš. No, Bioware apsolutno ne odustaje i najavljuje dugoročni redizajn Anthema. Casey Hudson, generalni menadžer Biowarea je tako na službenom blogu od Biowarea napisao sljedeće:
Tijekom protekle godine, naš tim se trudio iznimno i uložio sve napore kako bi doveo igru u pogledu performansi i općenite kvalitete na razinu koja je održiva. Uz tri “sezone” sadržaja s kojim smo obogatili igru, moramo reći da smo čuli vaš feedback da Anthemu fali nekoliko stvari. Bolji loot experience, bolje osmišljen dugoročni napredak za vaše avatare kao i zadovoljavajući end-game sadržaj. U narednim mjesecima fokusirati ćemo se na dugoročni redizajn kompletnog igraćeg iskustva, poglavito sam gameplay s puno jasnijim ciljevima i mehanikama. Upravo zbog tog ćemo imati dedicirani tim koji će se baviti testiranjem svih promjena (prvenstveno gameplaya) prije samog puštanja u javnost. Priznajemo da smo ovo trebali napraviti tijekom razvoja.
Ajde, zvuči kao da Casey i ekipa imaju jasnu ideju oko stvari koje se trebaju ispraviti. Ostaje vidjeti kako će gameri (koji su ostali uz Anthem) to prihvatiti. Nije nemoguće napraviti “No Mans Sky” tip iskupljenja, ali za to će biti potrebno puno truda i vremena. Bojimo se samo da nije prekasno? A na kraju dana, ostaje i pitanje, hoće li EA kao izdavač biti strpljiv za takvo nešto? Sretno im bilo.
Leave a Comment