Well, well, well…PUBG je globalno pokoren (barem trenutno) dok je Fornite i dalje “malko” nedostižan. Ruku na srce, Apexu pomaže činjenica da je potpuno besplatan i rekli bismo apsolutno superioran u kvaliteti, optimizaciji pa i igrivosti u odnosu na PUBG. Fortnite je ipak jedna druga zvijer čije brojke jednostavno sumnjamo da će itko tako brzo dostići.
Apex Legends je tako u manje od 72 sata uspio “namaknuti više od 10 milijuna igrača preko tri platforme (PC|Origin, Playstation 4, Xbox One) s nešto više od milijun igrača istovremeno (Fortnite je tu na 8.1 milijun). To su brojke vrijedne respekta i apsolutnog straha za sve ostale Battle Royale naslove (trenutne i buduće). Podatkom se pohvalio opet Vince Zampella na svom twitteru:
?x10,000,000
So amazed @PlayApex hit 10 million in 72 hours. #ApexLegends https://t.co/rZmOgNnwhF pic.twitter.com/j68PYHMAfM— Vince Zampella (@VinceZampella) 7. veljače 2019.
Svi skupa smo teško mogli predvidjeti ovakav rasplet za jednu f2p igru, pogotovo kada se uzme u obzir da je to igra iz Electronic Arts kataloga. Upravo suprotno, očekivali smo sklepanu igru s nikakvim fokusom i idejom. No, Vince i ekipa iz Respawna čija je kreativnost dala jedne od najboljih multiplayer igara zadnjih par generacija, napravili su po svim mjerilima fantastičnu igru (u žanru).
Znanje koje su ispekli kreirajući originalni COD (kasnije i Modern Warfare 1, 2, 3) i fenomenalni Titanfall serijal o čijoj se gameplay mehanici mogu pisati doktorske disertacije je defnitivno vidljivo u Apexu. Apex Legends nastavlja svoj agresivni napad u Battle Royale žanru i veseli nas promatrati do kuda će dogurati. Kako god ovaj san za Respawn (pa i EA) završio, za sada mogu apsolutno biti ponosni na ono što su nam “dali”.
Leave a Comment