Veliki kreativni skok koji obećava Assassin’s Creed III bio bi nemoguć da se Ubosoft nije odlučio na politiku izdavanja jednog velikog naslova godišnje, tvrdi kreativni direktor igre Alex Hutchinson. Iako se to čini kao štancanje nastavaka, to je opravdao objašnjavajući da je takav ambiciozan projekt vrlo skup i riskantan, te ne bi bio ostvaren da Brotherhood i Revelations nisu održavali stvar zanimljivom i financijski uspješnom. Različiti timovi su radili na serijalu u isto vrijeme. Na trećem nastavku su počeli raditi u siječnju 2010., dakle u isto vrijeme kad i Brotherhood, te prije Revelationsa. Tri godine razvoja jednog projekta su vrlo rijetke u industriji igara u današnje vrijeme. Zato su potrebni drugi projekti koji će podržati ovakvu vrstu razvoja.
Isto tako, ljepota Assassin’s Creeda je što je na neki način riječ o novom IP-u. Još uvijek je to upravljanje i borba, ali tu je potpuno novi lik, novi setting, nova fantazija.
Leave a Comment