Povjesna fikcija je uvijek bila važan dio Ubisoftova Assassin’s Creed serijala. Uz primamljivu i kvalitetno obrađenu gameplay mehaniku i open-world igranje, priča koja stoji iza serijala svakako je motor koji pokreće cijeli serijal i o čemu se, u konačnici, najviše priča. Od samih početaka igrači i igračice dijele okruženje igre između povijesnih dijelova i onih koji se događaju u moderno vrijeme, no zadnjih nekoliko naslova se praktički doslovno koncentriralo samo na povijesni dio priče. No, Ubisoft kaže da će se to uskoro dosta drastično promijeniti.
Prošloga tjedna tijekom livestreama na Twitchu pisac Assassin’s Creeda Darby McDevitta pričao je o Ubisoftovim planovima o tome da se skoncetriraju na moderno vrijeme i priču smještenu u tom okruženju. McDevitta je bio još precizniji, spomenuvši grad Monteriggioni (grad iz Assassin’s Creed: Brotherhooda) čiji događaji u prošlosti će utjecati na priču smještenu u sadašnjem vremenu.
Mnogi su bili nezadovoljni pristupom koji je Ubisoft imao u Unityu što se tiče sekvenci smještenih u današnje vrijeme, a i sam McDevitta priznaje da je tim koji je radio na igri mislio proširiti taj dio igre. No, budući da se Ubisoft već borio sa rokovima i odgađao razne stvari vezane za igru, a sve je još k tome bilo povezano sa izlaskom konzola nove generacije, tim se odlučio fokusirati na povijesne dijelove u igri.
”Cijelo vrijeme smo imali plan da stavimo više modernog okruženja u igru, no morali smo pametno pristupiti tome. Postojao je plan za više modernosti u Unity, no taj plan je u konačnici bio otkazan zbog rokova.” – rekao je McDevitta te se nastavio opravdavati: ”Stvar oko Unitya je ta da je to bila kompletno nova svježa igra za novu generaciju igrača. Zbog toga je stvaranje bilo kakvog okruženja smještenog u današnje doba bilo dosta veliki i teža zadatak. Na primjer, da bi se stvorili grad ili samo dio grada, bilo bi nam potrebno šest mjeseci rada i puno više dizajnera i radnika na igri. A usto je bilo potrebno razviti gameplay sustav za to okruženje kako ne bi sve ispalo usiljeno.”
Srećom, Ubisoft neće trošiti toliko vremena na stvaranje igre koja se događa u današnje vrijeme. McDevittin tim već radi na širokoj povijesnoj podlozi koja bi trebala biti temelj za idućih 20 godina Assassin’s Creed naslova:
”Stvorili smo 500, 600, 700 godina povijesti za koju se nadamo da će utemeljiti idućih 10 ili 20 godina ili koliko je god potrebno dok budemo ovdje s ovim serijalom. Zadnje dvije godine radim s ostalim piscima na razradi velikog dokumenta koji skuplja sve podatke i priče o Prvoj Civilizaciji” – rekao je uzbuđeni McDevittin dajući do znanja kako će idući naslovi biti smješteni u modernije vrijeme imajući temelje u već ustaljenom kanonu koji su razvili tijekom prijašnjih igara.
Iduća igra iz serijala je Assassin’s Creed: Victory koja će biti smještena u doba viktorijanske Engleske. Sada se svakako pojavila nada kako bi se trebala pojaviti balansirana prezentacija povijesnog i modernog okruženja, no ostaje da vidimo. Nadamo se samo da ovoga puta rokovi neće ugroziti Ubisoftove planove.
Leave a Comment