Sonyjev jesenski naslov Astro Bot dosegao je prodaju od 1,5 milijuna primjeraka do 3. studenog, dva mjeseca nakon lansiranja. Iako bi na prvi pogled ovaj broj mogao izgledati impresivno, pitanje je koliko je on doista ispunio financijska očekivanja. Naime, dok je Astro Bot ostvario značajan kritički uspjeh, u financijskom smislu nije postigao uspjeh koji Sony možda priželjkuje.
E sad, što ako usporedimo Astro Bot s Nintendovim naslovima? Primjerice, Princess Peach Showtime, s daleko slabijim kritikama i sporednim likom iz Nintendo univerzuma, ostvarila je tek nešto slabiju prodaju od Astro Bota. Još zapanjujući podatak je da je HD remaster igre Luigi’s Mansion 2 iz 2013. godine nadmašio prodaju Astro Bota, unatoč tome što se radi o ponovnom izdanju stare igre.
Uz to, zanimljiv podatak za Sony jest činjenica da je 37% kupaca Astro Bota publika koja u posljednje dvije godine nije kupila nijedan drugi naslov iz Sonyjeve produkcije. To bi moglo značiti da Astro Bot uspijeva privući nove korisnike, što bi dugoročno moglo pozitivno utjecati na Sonyjevu bazu igrača.