Unatoč ogromnoj popularnosti i hvali za Red Dead Redemption 2, ima i ljudi koji su i dalje kritični prema određenim aspektima Rockstarovog hita. Iako to ništa nije čudno za nijednu igru, zanimljivo je u ovom slučaju da se na društvenim mrežama javio Bruce Strealey. Jedan od kreatora The Last of Usa, bivši radnik Naughty Doga koji je bio uključen i u njihove druge naslove kao što su Jax and Daxter i Uncharted, zaigrao je Rockstarov hit i ostao razočaran koliko malo opcija igra nudi igračima što se tiče glavnih misija i priče.
I dok Straley očito uživa u igri, u razgovorima na Twitteru kritizira nedostatak slobode koji Rockstarovci daju igračima tijekom misija, te naglašava kako je to u potpunoj suprotnosti sa ostatkom vizije igre. Kao što znamo, Red Dead Redemption 2 je nevjerojatno kompleksna igra, koja nudi puno opcija u svom otvorenom svijetu i pazi na puno detalja. No, takvu slobodu ipak nemamo u glavnim misijama, te se Straleyu čini da je taj aspekt (koji bi ipak trebao biti glavni dio igre) previše linearan.
”Lišavanje igrača izbora kako bi doživjeli takozvanu epsku priču podcjenjuje potencijal interaktivnosti. Na kraju uopće ne ispadne toliko EPSKA priča jer sam bio frustriran činjenicom da mi igra jednostavno ne vjeruje da je sam doživim. Na kraju samo klikam na potrebne stvari kako bi došao do nove cutscene’‘ – napisao je, između ostaloga, Stealey na Twitteru, nakon čega su se raspravi pridružili mnogi, koji se slažu s njima, ali i oni koji se ne slažu. Više možete pogledati sami u navedenim Twitter isječcima, ispod:
The game killed me when I tried to flank in that mission – like so many RDR2 story missions. They need me to do what the story requires & continually remove my choices. The env was open & I had the skills, but they punished me for thinking for myself instead of rewarding me. ☹️
— Bruce Straley (@bruce_straley) January 14, 2019
I totally agree! The story missions feel epic but they're super fragile. I'm glad RDR2 makes an effort to stay with core controls, but wish they'd tolerate more deviation from the golden path & allow for more player choices.
— Matthew Gallant (@Gangles) January 14, 2019
Totally! But I’d argue removing player choice in order to achieve “epic stories” undermines the power of interactivity completely. So, it winds up NOT being epic, because I end up frustrated that the game just doesn’t trust me. Then I’m just ticking boxes to start cutscenes.
— Bruce Straley (@bruce_straley) January 14, 2019
Red Dead Redemption 2 je dostupan za PlayStation 4 i Xbox One. Ako vas zanima kako smo pak mi vidjeli igru, posjetite našu GG recenziju.
Leave a Comment