Iako je ovogodišnji E3 sajam donio najavu potpuno nove Prey igre, ista mnogim igračima baš i nije najbolje sjela. Mnogi su željeli znati zašto je Bethesda odustala od prilično obećavajuće koncepcije koja je krasila otkazani Prey 2, a odgovore na ta pitanja dao nam je Bethesdin šef marketinga Pete Hines.
U kratkom intervjuu za GameSpot tokom nedavno završenog QuakeCona, Pete Hines je kratko i jasno otkrio da je razvojni tim Human Head tokom razvoja igre pomalo pogubio konce te da igra jednostavno nije napredovala u smjeru koji je Bethesda zacrtala, tako da je odlučeno da je najbolje rješenje da se razvoj igre terminira i da se razvoj igre povjeri drugom, već provjerenom razvojnom timu koji je upravo bio završio rad na odlično prihvaćenom Dishonoredu, koji bi u konačnici trebao realizirati sve Bethesdine zamisli.
Hoće li nova reimaginacija Preya na kraju ipak razuvjeriti sumnjičave igrače i opravdati iznimno visoka očekivanja, doznat ćemo iduće godine, kada bi igra trebala stići na PS4, Xbox One i PC.
Leave a Comment