David Cage – vodeća osoba Quantic Dreama, te autor Fahrenheita i Heavy Raina – izjavio je da mu je fokus u razvijanju nove PlayStation 3 ekskluzive stvoriti “emocionalno putovanje”, te dodao da mu cilj nije dati igračima zabavu.
Želja mu je iznenaditi ljude, te im pružiti nešto što žele bez znanja da to zapravo žele. Kao što je rekao, namjera mu je stvoriti emocionalno putovanje, odnosno jedinstveno iskustvo. Nije zainteresiran igračima pružiti zabavu, već im želi dati smisao, značenje. Ne želi pružiti izazov za njihove prste, nego želi izazvati njihove umove.
Cageove igre su u svojoj srži uvijek imale emocije, tako da i Beyond: Two Souls neće biti različit. Priča igre prati glavni lik Jodie Holmes kroz razdoblje od 15 godina, te je Cageova reakcija na smrt bliskog člana svoje rodbine. Cage se nada da će igrači razviti dublju emocionalnu vezu s glavnim likom više nego u drugim igrama.
Tehnologija će biti ključna za postizanje toga, a radi se naravno o novom engineu koji je korišten za Kara demo, te brižljiva gluma Ellen Page koja će pomoći Cageu da prevlada “robotski aspekt” likova video igara. Tehnologija ipak služi emocijama, te dok Cage priznaje da njegove metode možda nisu po svačijem ukusu, ostaje odlučan u svom cilju.
Govori da je možda sve to irelevantno ili samo previše ambiciozno, a možda i nije što većina ljudi zapravo želi. No, to je cilj koji je sebi postavio sa Beyond: Two Souls – stvoriti nešto drukčije.
Leave a Comment