Još davne 2012-te, Electronic Arts je izdao Mass Effect 3 za Wii U. Iako od tada nismo vidjeli da se zapovjednik Shepard pojavljuje na Nintendovoj platformi, prije toga postojali su planovi za puštanje dijela franšize za Nintendo 3DS, iako je u konačnici to otkazano.
Mark Darrah, bivši BioWareov producent, otkrio je tijekom intervjua za YouTube kanal MinnMax puno novih informacija o projektu Mass Effect: Corsair .
Radilo se o DS igri iz perspektive prvog lica, koja je trebala da uključi letjenje svemirskim brodom i istraživanje manje istražene galaksije. Bila bi to kombinacija Privateera i Star Controla u kojoj bismo igrali u ulozi neovisnog lika, nešto poput lika u stilu Hana Sola, a ne Spectre. Letjeli bismo uokolo, podizali teret, istraživali i prodavali sve te informacije Human Allianceu.
U BioWareu su čak stvorili prototip za kontrolni sustav, ali još uvijek nisu bili sasvim sigurni kako će se igra uklopiti u Mass Effect franšizu. “U osnovi, imali smo prototip kontrola leta, još nismo sastavili ostatak igre … Gledali smo kako će to funkcionirati iz perspektive IP-a”, otkrio je Darrah.
Ono što je uzrokovalo otkazivanje navedene igre, bio je trošak cartridgea za DS. BioWare bi za svaki cartridge trebao platiti otprilike $10,50, a u to vrijeme DS igre su se prodavale za $30. To bi rezultiralo izuzetno niskom zaradom za tim, a EA je predvidio da bi se igra prodala samo u oko 50 000 primjeraka.