U svijetu gaminga svako malo se pojavi neka ambiciozna ideja za još ambiciozniju igru koja, kako to u posljednje vrijeme biva, prije ili kasnije se nađe na Kickstarteru ili se koristi nekim drugim načinom pridobivanja potrebnih sredstava. Jedna od takvih igara je upravo ReRoll; igra koju radi Pixyul, novi studio osnovan od strane dvaju bivših zaposlenika Ubisofta, Julien Cunya i Louis-Pierre Pharanda.
Spomenuti dvojac došao je na interesentnu ideju, za igrin svijet poslužit će se našim svijetom, točnije cijelom planetom Zemlja. Koristeći se civilnim zračnim dronovima skeniraju i slikaju naš planet dio po dio, nakon čega slike spajaju i na taj način kreiraju igrin svijet koji je preslika stvarnog svijeta. Nadalje, ReRoll će koristiti takozvani Reality Sync System koji će iz naše realnosti u realnom vremenu uzimati podatke o okolišu i kopirati ih u igru. Pa će tako u slučaju padanja snijega u nekom od naših gradova, snijeg također padati i u tim virtualnim gradovima unutar same igre.
Developeri igru opisuju kao survival RPG u kojem ćemo morati jesti, vježbati, odmarati, učiti, istraživati, boriti se i tražiti ostale načine preživljavanja. Ističu kako će igra sadržavati ogromnu količinu raznolikog nauružanja, oruđa, prijevoznih sredstava, ali i stvari koje nam neće biti od prevelike koristi. Uz raznoliki izbor već gotovih oružja i alata, igra će imati i opciju craftanja željenih stvari.
Na raspolaganju će nam biti igranje sa jednom od dvanaest mogućih klasa, a to su: Shit Hit The Fan (čudnog li naziva), The First Aider, The Gardener, The Hunter, The Scavanger, The Farmer, The Mechanic, The Scout, The Paramedic, The Engineer, The Spec Ops i The Lone Wolf. Svaka od tih klasa predstavlja i funders pack čijom kupnjom podupriremo projekt. Ono što je važno istaknuti je da klase nisu limitirane ni na jedan način i svaka klasa može koristiti svako oružje ili alat, ali naravno ne na jednako efektivan način. Tako npr. možemo započeti igranje sa farmerom i kroz napredovanje ga pretvoriti u vrhunskog scouta ili lovca. Mogućnosti kod izgradnje svog lika biti će skoro pa beskrajne.
Datum izlaska nije spomenut, ali sumnjamo da će tako ambiciozna igra u skorije vrijeme biti spremna za igranje u punome izdanju. Projekt nije uronio u vode Kickstaretra, ali je Pixyul odlučio prikupljati novčanu potporu putem crowdfunding paketa na službenoj stranici igre. Kao i kod svih drugih sličnih načina prikupljanja novaca i ovdje kupnjom otključavate ingame pogodnosti, kao što su likovi, oružja, alati, vozila, itd. Kupnjom jednim od funders paketa također ostvarujete i pristup igranju igre prije njezinog službenog izlaska. Kako bi projekt u konačnici uspio, developeri su igru podijelili na tzv. BRICK-ove. Svaki BRICK predstavljati će jedan dio igrivog svijeta i trenutno se prikupljaju sredstva za stvaranje prvog djelića igrive mape koja će biti velika svega nekoliko kilometara. BRICK 1 planiran je za testiranje negdje sredinom 2015. godine, za sve one koji će ih poduprijeti kupnjom barem jednog funders paketa.
Važno je napomenuti da će ReRoll primarno biti multiplayer igra sa veoma malim fokusom na singeplayer iskustvo. Zbog toga za vrijeme igranja ćemo neprekidno morati biti online kako bismo imali pristup svim mogućnostima igre.
Uz ove prve informacije, developeri su svoj projekt najavili i putem prvog videa kojeg možete pogledati u nastavku.
Leave a Comment