Sličnost u battle royale igrama bi trebala biti sve manja, posebno ako gledamo određene unikatne sustave unutar određenih igara koje će biti sve teže ”kopirati”. Blizzard je tako, krenuo sa zaštitom svojih ideja koje ima u Overwatchu, prvenstveno svoj Play of The Game sustav. Da budemo precizniji, zahtjev za patentiranjem ovoga sustava predan je još krajem 2016. godine, no tek je ovoga tjedna službeno patentiran. Ono što je patentirano jest sam sustav koji stoji iza ove opcije, koji u suradnji sa timestapping tehnologijom (koja zabilježava važne dijelove meča) i klasifikacijom poteza donosi kasniji replay meča.
Uz navedeno, Blizzard je patentirao i druge stvari, kao što su Shutdown, Lifesaver i Sharpshooter kategorije, te mehanizam koji stoji iza podijele isječaka iz igre na društvene mreže Overwatch, zaštićeniji nego ikad prije, dostupan je na PlayStation 4 i Xbox One konzoloma, kao i na PC-u.
Leave a Comment