Kako smo već ranije pisali, novi nastavak Sim Citya doživio je pravi debakl. Pogledamo li rezultate Metacritica, brojevi su razočaravajući. Ipak se čini da je drakonski DRM bio samo kap koja je prelila čašu. Dobar dio korisnika kojima je Sim City ipak proradio, imaju brojne kritike na funkcionalnost, veličinu gradova i sistem spremanja. Mnogi igrači prijavljuju greške prilikom izlaska iz igre u vidu kompletnog brisanja napretka ili pozicija unutar igre. Interesantno, profesionalni kritičari također nemaju dobro mišljenje o naslovu kojeg smo čekali punih 10 godina.
Producent Kip Katsarelis komentirao je kako su serveri konstantno na maksimumu kapaciteta zbog velike navale igrača spojenih dugački vremenski period (!?). Rekao je kako su dodali nove servere kako bi zadovoljili zahtjeve australijskih, europskih i japanskih igrača. Nažalost, problemi još uvijek nisu riješeni, a na pitanje fanova zašto ova simulacija nije napravljena kao i sve dosadašnje, u offline modu, Lucy Bradshaw, generalni menadžer Maxisa izjavila je kako bi trebalo “previše ozbiljnog rada njihovih razvojnih inženjera”.
Šećer na kraju, kada su predstavnici EA-a upitani dali će tvrtka vratiti novac razočaranim kupcima, dogovor je bio negativan. Nazdravlje EA!
Leave a Comment