Prema Activisionu, Call of Duty: Advanced Warfare je veliki uspjeh. Nedugo nakon izlaska igre Activision je proglasio svoju igru kao onu koja ima najbolji launch u 2014. godini te da se prodaje očekivano dobro. Nakon toga izašla je i objava za medije u kojoj Activision tvrdi da je novi Call of Duty najprodavanija igra godine. I, kad pogledamo podatke o prodaji, dosta je jasno kako je Activisionova igra u studenome nadmašila ostale ”velike igre” na tržištu kao što su Assassin’s Creed: Unity i Super Smash Bros.
No, ipak nije sve tako krasno kako se u početku tvrdilo. Najnoviji podatci o prodaji jasno daju do znanja kako se Advanced Warfare prodao u 27% manje primjeraka nego prijašnji nastavak Ghosts. To svakako nije dobra vijesti za Activision koji je očekivao da će se Advanced Warfare prodavati bolje nego prijašnja igra. Ako detaljnije pogledamo podatke o prodaji igara iz serijala, možemo vidjeti kako je ovo treća Call of Duty igra koja se prodaje slabije od svog prethodnika. Ukupno su prodaje Call of Duty igara pale za 50% od izlaska Modern Warfare 3 igre u 2011.godini.
No, Activision je daleko od velikih problema u ovome trenutku. Blizzardove igre se uspješno prodaju, a i Destiny se odlično prodao iako se ne čini da je ”zarobio srca” mnogih gamera i gamerica za buduće naslove. Kada smo već kod budućih naslova i budućnosti, svakako kao jedno upozorenje Activisionu može poslužiti podataka da se Advanced Warfare prodavao najbolje za Xbox 360.
Što se tiče ostalih zanimljivosti na tržištu, vrijedi napomenuti da su pet najprodavanijih igara mjeseca(Grand Theft Auto 5, Pokemon Alpha Sapphire, Pokemon Omega Ruby, Halo: The Master Chief Collection) zapravo remake verzije starijih igara. No, očito se one najbolje prodaju. Ako vas zanima zašto se remakeovi i remasteri toliko izdaju u zadnje vrijeme – evo vam odgovora. Očito će to biti i glavni trend iduće godine.
Leave a Comment