Već i ptice na grani znaju da novi nastavci megapopularne franšize Call Of Duty izlaze na godišnjoj bazi. Call of Duty: Ghosts, najnoviji nastavak kojeg razvija Infinity Ward, predstavljen je prošlog tjedna na Microsoftovoj konferenciji na kojoj smo mogli saznati prve detalje o igri. Spomenuto je da će Ghosts biti građen na sljedećoj generaciji Call of Duty enginea. Ovdje je važno spomenuti da se engine na kojem su razvijani najnoviji nastavci Call of Dutyja nije mijenjao već godinama, što je ujedno i jedna od najčešćih pritužbi mnogih fanova. Suprotno najavljenom, Infinity Ward danas je otkrio da Ghosts ipak neće biti zasnovan na sasvim novom engineu, već na značajno unaprijeđenoj verziji enginea korištenog u prijašnjim nastavcima. Vijest je otkrio Zach Volker, šef odjela za animaciju u Infinity Wardu. Nadalje, Volker je dao izjavu za službeni Playstation časopis:
Jednostavno je nemoguće razviti potpuno novi engine u dvogodišnjem ciklusu. Za takav pothvat trebalo bi nam 200 inženjera. Zapravo, mi se zapitamo koje stvari su značajne i što obuhvaća engine i njegovu vizualnu kvalitetu? Jesu li takve stvari adekvatno ažurirane? U redu onda, mislim da to osigurava da imamo novi engine u našim rukama.
Nadalje, objasnio je zašto Call of Dutyju ne treba novi engine:
Kada govorimo o novom engineu, zapravo govorimo o unaprijeđenju značajnih sistema u engineu. Nismo kazali da smo sve odbacili i krenuli ispočetka. U Infinity Wardu imamo politiku da ažuriramo dijelove koji su potrebni za pokretanje stvari i gameplay iskustva koje želimo unaprijediti za određeni projekt.
Uz predstavljanje Xbox One prošlog tjedna, Microsoft je potvrdio nastavak privremenih ekskluziva s Activisionom, s čime će DLC sadržaji za Call Of Duty igre prvo dolaziti na Xbox, a tek kasnije na ostale platforme.
Leave a Comment