Activision je opet na meti fanova – ovaj puta zbog premium DLC-a najavljenog za COD: Modern Warfare Remastered.
Activision je objavio kako će novi Variety Map Pack, koji dolazi za remasterizirani Modern Warfare doći prvo na PS4 – 21. ožujka, te kasnije za PC i Xbox One.
DLC sadrži četiri klasične COD4 mape, remasterizirane za ovu priliku – Broadcast, Chinatown, Creek i Killhouse.
Stari fanovi će se sjećati Variety Map Packa vrlo dobro jer je izašao već 4. travnja davne 2008. godine za Xbox 360, a nakon toga za PS3 i PC. To je bio i jedini DLC za COD4 i svi su ga imali na kraju.
Zašto su fanovi bijesni pitate se? Pa, nova inačica Variety Map Packa koštati će 14,99 dolara, 5 dolara više nego što je koštala prije otprilike 10 godina.
Activision se brani tako što kažu da je u DLC uključeno 10 rijetkih suply dropova u vrijednosti od 20 dolara. Fanove i zajednicu to uopće ne zanima – oni su još bijesni jer je Activision odlučio Modern Warfare Remaster zaključati i prodavati isključivo sa super skupim Legacy Editionom Infinite Wafarea.
Neki će reći da ovaj DLC nema nikakvo pravo nazivati se DLC-om. Naime, mape koje su u ovom DLC-u bi trebale originalno doći sa remasterom koji je, manje-više, verzija Game of the Year Editiona u kojem su redovno uključeni svi DLC-ovi. No, izgleda da nije tako u ovom slučaju.
Activision opet ima kontru gdje tvrde da je remaster izdan sa 10 mapa, potpuno prepravljenih, te da su izdali još šest mapa besplatno. Ukratko, pokazali su dobru volju. Uzevši u obzir koliki je rad utrošen na reizdanje četiri nove mape, a i to što je remaster općenito odlično prihvaćen postavlja se pitanje; zašto Activision i ne bi naplatio svoj trud?
Evo zašto ne bi – svi misle da bi Activisionovci trebali i morali napraviti više kako bi nagradili dugogodišnje fanove i igrače koji su ostali uz serijal iako ih tvrtka nemilice gazi i iskorištava. Također, više nego ikada Call od Dutyju treba pozitivan PR – Infinite Warfare je prodan u užasno malo primjeraka (za AAA naslov), a zgazio ga je i ovogodišnji (i dugogodišnji) kompetitor Battlefield 1. COD hitno treba privući natrag igrače, a tu bi jako pomogao besplatan DLC.
Nove mape su od zajednice i igrača primljene na nož. I trebaju biti. Ljudi su potrošili 70 dolara na igru punu mikrotransakcija koja, sada, po novom ima i premium DLC. Stvari ne izgledaju dobro za Activision.
Teaser video na YouTubeu je rekordno pokupio 6215 dislajkova (u odnosu na 1700 lajkova). Katastrofalan ranking. Komentari su još gori.
Imali smo prilike svjedočiti izdavačima koji ne žele dijeliti igrače DLC-ovima. Ubisoft, na primjer, sa svojim Rainbow Six: Siegeom uživa support svojih, pa preko 10 miliona igrača – sve mape su besplatne za sve, plaćaju se operateri ako želite zaigrati istima ranije. Titanfall 2 ima svoju malu ali odanu bazu fanova koji također uživaju u besplatnim DLCovima. Možda je vrijeme da Call of Duty poprati njihov primjer.
Leave a Comment