Jedna od najvećih priča vezana za popularni Street Fighter V u zadnjih par tjedana, je bila i najnegativnija. Unatoč svom novom sadržaju i najavama novih likova, mnoge je naljutio jedan poprilično unikatan pokušaj zarade i reklamiranja od strane Capcoma.
Naime, Capcom je unio reklame unutar same igre koje su se jedino mogle izbjeći ukoliko bi igrači/ice platili da te reklame više ne vide. Da sve bude još luđe, reklame su bile implementirane na samim kostimima likova što je mnoge dosta začudilo, nasmijalo, ali ponajviše naljutilo. Nakon dosta negativnih komentara, dva tjedna nakon implementacije, isti taj sistem je, barem na privremeno, ukinut. Mnogi su primijetili da oglasa više nema jer su iz ponude izbrisani Ad Style varijante kostima, a i nema više oglasa za vrijeme loadinga.
Prema Eventhubs stranici, radi se ipak o planiranom micanju prvog seta oglasa, koji su i trebali trajati samo dva tjedna. Znači li to da nas uskoro čeka neka slična kampanja, ili će Capcom, uvidjevši grešku, polako i suptilno priznati krivi potez i jednostavno zanemariti nove oglasne kampanje ovakvog tipa, ostaje da vidimo u narednim danima/tjednima.
Street Fighter V je dostupan za PlayStation 4 i PC, sa i bez oglasa.
Leave a Comment