Izgleda da je financijska kriza uzela svoj danak i u poznatoj japanskoj izdavačkoj kući Capcom. Resident Evil 6 i Dmc Devil May Cry, dvije velike igre koje je Capcom pripremio za prvi kvartal 2013. godine, podbacile su u prodaji. Prodajna prognoza Resident Evila 6 prvotno je bila sedam milijuna primjeraka, no ispostavilo se kako je ta brojka previše optimistična, stoga je Capcom smanjio očekivanu prodajnu brojku na pet milijuna. Službeni izvještaji, zadnji puta ažurirani 31. ožujka, govore o prodanoj brojci od 4.9 milijuna primjeraka. Capcomova druga igra, Dmc Devil May Cry, još je više podbacila u prodajnim rezultatima. Originalno planirana za dva milijuna primjeraka, smanjena je na 1.5 milijuna. Posljednji izvještaji pokazuju 1.2 milijuna prodanih kopija, što je opet debelo ispod očekivanog. Capcom je odlučio baciti malo dublji pogled na sveukupnu situaciju, i pokušati doći do zaključka zašto spomenute igre nisu dosegle očekivane prodajne brojke. Izdvojili su tri primarna razloga – zakašnjeli odgovor na širenje tržišta digitalnih sadržaja, pad u kvaliteti igara zbog pretjeranog outsourcinga i nedovoljna koordinacija između marketinga i divizije razvoja igara u prekooceanskim tržištima.
Capcom je već donio protumjere koje bi trebale pomoći u suzbijanju gore navedenih problema. Prva stavka uključuje jačanje digitalnog poslovanja, a naglasak će biti na povećanju izrade i promocije DLC sadržaja. Nadalje, Capcom će povećati udio in-house razvoja što bi trebalo povećati kvalitetu njihovih igara. Vršit će procjenu trenutnih igara u izradi, određeni naslovi će biti otkazani zbog premale tržišne potrebe i određeni naslovi će biti outsourceani zbog inkompatibilnosti s njihovom trenutnom poslovnom strategijom. Naposljetku, Capcom planira poboljšati globalnu koordinaciju između razvoja i marketinških divizija.
No, godina je još daleko od kraja. Capcom u pripremi ima velike igre poput Lost Planet 3, Resident Evil Revelations za PC i konzole, te Monster Hunter 4. Smatrate li da ovaj titan ima šanse za oporavak i očuvanje svog mjesta u sve više konkurentom tržištu video igara?
Leave a Comment