Capcom radi svakakve nove planove i ponekad mijenja strategiju, a najnoviji dio te strategije je obustavljanje izrade novih remasteriranih verzija popularnih fighting igara. Nakon remasteriranja i reizdanja svojih popularnih igara u zadnje dvije godine, među kojima su bili Street Fighter 2, Street Fighter 3, Marvel vs. Capcom, Marvel vs. Capcom 2, Marvel Super Heroes, Darkstalkers i Puzzle Fighter, Capcomovci su odlučili uzeti odmora od sličnih izdanja. Razlog je poprilično jasan, a za njih posve racionalan – slaba prodaja.
“Nažalost, izgleda da smo došli do petlje u našem radu, budući da je svako novo izdavanje naših igara imalo poprilično loši uspjeh na tržištu. Svježina i privlačnost ovakvih naslova očito jenjava i među fanovima, pa smo odlučili malo usporiti.”– rekao je šef američkog Capcoma Christian Svensson na Capcomovoj web stranici.
Javnost je ovu zanimljivu informaciju dobila, zapravo, poprilično slučajno, u temi na forumu koju je otvorio jedan od korisnika naslovljenoj ‘‘Capcomovci bi trebali popričati sa SNK, Segom i Electronic Artsom”. Korisnik se osvrnuo na Capcomove muke sa digitalnim izdanjima igara te usporedio Capcomove naslove sa sličnima koji dolaze od strane Sege i SNK-a na Virtual Console, PSN-u i Xbox Live Arcadeu, a koji uživaju puno veći (financijski) uspjeh. Svensson je naveo kompliciranost procesa kroz koji u Capcomu prolaze da bi se izdale igre sa ”jedinice”, ”dvojke” i PSP-a na PSN. “Svaka igra mora proći kroz tri filtera da bi dobili novo kvalitetno izdanje. Prvo, Sony mora potvrditi da naslov koji planiramo konvertirati radi na njihovim emulatorima (a neki ne rade). Nakon toga se moraju riješiti sva intelektualna i autorska prava. Znači, prava za digitalnu distribuciju moraju na kraju imati sve originalne dogovore, od glasova za likove, glazbu itd. Na kraju, treba postojati i dozvola za sva autorska prava koja nisu dio Capcoma, kao što je SNK, Marvel, Xmeni i slično i potrebno je izbjeći sve moguće legalne probleme sa intelektualnim vlasništvima. Ako sve prođe kako treba, onda se igra daje Sonyu kji odlučuje o njenom plasiranju i vremenu plasiranja na tržište. ” – temeljito je opisao Svensson.
Na kraju je još naveo da ikakvi razgovori sa SNK-om, EA-om i Segom neće pomoći njihovim problemima. No, eto, nekad probleme riješiš tako da ih ignoriraš pa je potvrđeno da će se usporiti sa daljnjim izdanjima starih fighting naslova. Zasad fanovi imaju i više nego dovoljno njih na izbor.
Leave a Comment