DLC sadržaji u današnjim igrama su svakako jedna od gorućih tema koja dijeli, spaja, razara mnoge gamerske zajednice diljem svijeta. Capcom je, u toj priči, bio jedan od izdvojenih developera kojeg su mnogi ponajviše mrzili zbog visokih cijena, planski odrađene DLC strategije koja je štetila novčaniku igračima, a cijeli skandal oko već dostupnih DLC likova na originalnom disku Street Fighter X Tekkena samo je prelio čašu. Fanovi već neko vrijeme pljuju po tom „slučaju“ a potpredsjednik Capcom Christian Svensson izjavio je da tvrka uzima u obzir sve navedene kritike.
„Uvjeravam vas da smo slušali vaše komentare i da smo krenuli u proces re-evaluacije načina kako da dodatne sadržaje za igre možemo ponuditi u budućnosti“ rekao je Svensson na Capcom Unity forumu.
Ovakav stil pozicioniranja DLC sadržaja svakako neće biti još dugo u trendu, no neki naslovi koji su već u razvoju i dalje će imati taj dodatni sadržaj na disku. Jedna od takvih igara je i Dragon’s Dogma za koju je kasno da se u ovom trenutku išta promjeni.
„Za neke naslove, čiji je razvoj već pri kraju, ili je takav način dodataka već implementiran u ranoj fazi razvoja igre, nažalost ne možemo promijeniti. No, ubuduće ćemo razmišljati o drugim načinima“ – zaključio je potpredsjednik Capcoma.
Da li vam takav način implementiranja DLC sadržaja, kao što se dogodilo u igrama Ultimate Marvel vs Capcom 3, Street Fighter x Tekken i Asura’s Wrath, smeta ili vam je svejedno? No, bar Capcom sluša fanove. To je dobra vijest zar ne?
Izvor:Stickskills.com
Leave a Comment