David Cox, jedan od producenata Castlevanie: Lords of Shadow, izjavio je da nikada nisu planirali napraviti DLC za igru, te da je neočekivani uspjeh igre uzrokovao zbrzan rad na dodatnom sadržaju. Problem je što je uspjeh igre ostavio ekipu zatečenom, pa su u menadžmentu htjeli da se kreira i DLC. Unaprijed ga nisu planirali, a kada su ga kreirali kasno su uvidjeli da je to ipak bila greška. Morali su ga vrlo brzo staviti na tržište. Pritisak je proizlazio iz popularnosti igre. Kada je nešto uspješno, postoji taj pritisak da se na tržište uskoro donese nešto novo. A to je bilo pogrešno s njihove strane.
Cox je zadržao mišljenje da su Reverie i Resurrection DLC-ovi korisni dodaci igrinoj pripovijesti, no da bi u slučaju nekog budućeg DLC-a to bilo planirano unaprijed. To ne bi bilo nešto što bi se nastavilo na kraj priče same igre, nego vjerojatno sporedna priča koja obogaćuje glavnu. Također je naglasio da nije preveliki fan većine modernih DLC-ova i da bi i oni trebali biti sporedne priče, a ne nastavci na glavnu. Potrebno je dodati iskustvu igranja, a ne oduzimati. Smatra da igrači trebaju dobiti nešto vrijedno u zamjenu za svoj novac, te im iz poštovanja ponuditi proširenje svijeta kojeg su kreirali, kao što je slučaj sa Skyrimom. Svakako ne dio priče u samoj igri, a ostatak kao DLC.
Leave a Comment