No ne i za Playstation 3 i 4, kao ni za Xbox 360. Infinity Ward je potvrdio da će dedicirani serveri za COD: Ghosts biti podržani samo za Xbox One i PC platforme. Najave za budućnost podržavanja dediciranih servera na ostalim platformama na koje Ghost izlazi nemaju iako je iz komentara niže vidljivo da postoji eventualna mogućnost za to. Mark Rubin koji ima ulogu izvršnog producenta u Infinity Wardu je naglasio da obzirom na Xbox One Cloud infrastukturu za njih nije bilo dvojbe oko platformi koje će imati ovu funkcionalnost.
Upravo zbog ove nejasnoće, Eurogamer je poslao par upita dotičnom Marku i upitao ga koji su razlozi za takvu odluku? Mark je stvari postavio na poprilično jednostavne noge:
Xbox One i PC su jedine platforme koje će imati dedicirane servere i kada pričamo o toj funkcionalnosti to se odnosi samo na ove dvije platforme. To je tako u ovom trenutku.
Microsoftovih 300,000 servera kojiima raspolaze Xbox Live Cloud diljem svijeta su dio Azure Platforme. Taj dio od 300,000 servera je odvojen i namjenjen isključivo za Xbox Live i nosi ime Thunderhead i koristi se samo i isključivo za Xbox One, niti PC niti Xbox 360 nemaju nikakvu korist niti mogućnost korištenja Thunderhead sustava.
Iako Mark nije htio ulaziti u detalje na koji način Ghost koristi Cloud obzirom da igrači neće primjetiti razliku unutar same igre u smislu kreiranja ili ulaska u već pokrenutu multiplayer igru. Jedina razlika je u tome da će se svi multiplayer matchevi sada vrtiti na dediciranim serverima. Ono što je podijelio s medijima doduše je poprilično zanimljivo.
U iznimno ranoj fazi projekta i izrade Ghosta imali smo hrpu sastanaka s Xbox ekipom iz Microsofta. Dolazili su predstavnici i inžinjeri da bi nam objasnili njihovu viziju Xbox One konzole. Tu je bio Kinect, online servisi i hrpa ostalih stvari no ono što je bilo zanimljivo jest da su ja jednom sastanku spomenuli Xbox Live Cloud. Iako u tom trenutku nisu imali jasnu viziju oko Clouda, mi smo počeli piliti s pitanjima: “koliko servera, kakva je pokrivenost, što konkretno možemo s njim, koliki je bandwith, kakva je snaga…”. Cure i dečki iz Xbox tima naravno u tom trenutku nisu imali neki pretjerano kvalitetan odgovor. Naglašavam ovo su počeci razvoja igre i sami počeci razvoja Xbox One servisa unutar Microsofta.
Nakon nekog vremena Microsoft je došao s punim planom i programom za Xbox One i mi smo počeli kopati po istom kako bismo eventualno našli neki način da ga iskoristimo. Tako smo došli do odluke da iskoristimo cloud za smještanje dedicated servera i na taj način poboljšamo iskustvo za naše igrače. Tu odluku smo donijeli svega prije nekoliko mjeseci i sada kada smo je donijeli i objavili svijetu ne preostaje mi ništa drugo nego da uistinu to i napravimo.
Zaista zanimljiva pričica, ostaje za vidjeti reakciju Playstation publike i hoće li Xbox platforma ostati suvereni vladar među Call of Duty gamerima i u novoj generaciji konzola. Uz najavu da kompletan DLC za Call of Duty igre i dalje dolazi kao timed ekskluziva i na Xbox platformu ovo ne bi trebalo iznenaditi nikoga previše.
Leave a Comment