Kako stvari stoje, Sonyjev hero shooter Concord bi u novijoj gaming povijesti mogao ostati upamćen kao jedan od najvećih promašaja i rupa bez dna koja će Sony i Firewalk Studios u konačnici skupo, skupo koštati.
Nije neka novost da je Concord maestralno flopnuo prilikom launcha, ne uspijevši dostići ni tisuću igrača u svome peaku. Ako ćemo biti precizniji, vrhunac ovog live service ostvarenja za koje je potrebno izdvojiti 40 eurića na Steamu je bio zakucan na mizernih 697 igrača, a u trenutku pisanja ovog članka broj aktivnih igrača koji igraju igru trenutno iznosi tek oko 80. Situacija nije ništa bolja ni na PlayStation 5 konzolama, a iako Sony (očekivano) nije objavio trenutne prodajne rezultate igre, informacije koje su došle do kolega sa IGN-a doista su poražavajuće.
Naime, brojke koje je IGN objavio govore da se Concord do sada prodao u svega 25.000 primjeraka, pri čemu 10.000 otpada na PC verziju, a 15.000 na verziju za PlayStation 5. Kao razlog katastrofalne prodaje igre, analitičari navode lošu marketinšku kampanju, previsoku cijenu i nedostatak originalnosti u usporedbi sa igrama iz ionako prezasićenog žanra.
Što to u konačnici znači za Sony i, prvenstveno, Firewalk Studios? Hoće li 100 milijuna dolara i sedam godina razvoja igre na kraju biti bačeno niz vjetar i kako će se ovaj komercijalni flop odraziti na Firewalk Studios u vrijeme masovnih otkaza i gašenja studija i leži li možda spas u tranziciji igre na free to play model, uz Sonyjevo odustajanje od upornog inzistiranja na obaveznom PSN accountu za PC verziju, ostaje nam da vidimo.