Kad se kula od karata počne tresti, vrijeme je za paniku? Ništa nije čudno kada tri dev studija rade na jednom naslovu, a cijela ideja se vrti oko glomaznog i očigledno iznimno problematičnog multiplayer koda za ovu ultra obećavajuću ali očigledno i ultra ambicioznu igru. Sumo Digital je zadužen za singleplayer kampanju, Reagent Games (nekadašnji Realtime Worlds) i Ruffian Games se brinu o multiplayer dijelu igre. Čisto da se zna, nije ništa novo u svijetu razvoja igara da više različitih timova radi na jednoj igri.
Recimo primjera radi, Raven Software je poznati “podizvođač” u svijetu igara (zaslužni za COD multiplayer već godinama) i to je samo jedan primjer (uspješan) dok se Sledgehamer, Infinity Ward, Treyarch (ježus koliko COD devova) brinu o singleplayeru. No, prestanimo mi žvakati bezveze usporedbu i recimo samo da je Microsoft opet objavio da je Crackdown 3 odgođen i šutnut u 2019 godinu (Veljača, bez specifičnog dana).
Reddit kuloari kažu da je uzrok odgodi problematičan razvoj multiplayer komponente. Dodatni komentari neprovjerenih izvora kažu da je u njega navodno potrošeno više od dvije trećine budgeta same igre. Kada se odmaknemo i sagledamo stvar iz daljine, ovo se ne čini toliko ludim zaključkom/razlogom jer ideje koje stoje iza Crackdown 3 multiplayera su sulude u najboljem slučaju (potpuna destrukcija svega živog u realnom vremenu). Za to škicnite šumu trailera još iz sada davne 2014 godine kada je igra i prvi put predstavljena.
Eh da, ono što znamo trenutno je činjenica da ćemo Crackdown 3 vidjeti na ovogodišnjem E3 sajmu. Valjda ćemo (nećemo, bez brige) onda i doznati što je pravi razlog odgode. Do tada, živi bili pa vidjeli u 2019 …možda.
Leave a Comment