Crimson Dragon započeo je svoj razvoj kao Kinect naslov za Xbox 360. No, na E3 sajmu razotkriven je kao jedan od launch naslova za Microsoftovu next-gen konzolu Xbox One sa upotrebom klasičnih kontrola.
Redatelj igre Yukio Futatsugi naglasio je da su značajne promjene naspram Xbox 360 verzije skok u vizualnoj kvaliteti koju su mogli postići, novi online gameplay element koji se zove “partner dragons”, te raznolike misije koje su mogli kreirati uključujući free-flight misije.
Kinect je odbačen u smislu eksluzivnosti upravljanja, te je posve prerađen i opcionalan. Primarne su klasične kontrole, a Kinect služi kao pomoć i igraći element koji omogućuje dublje poniranje u igrin svijet. Zmajevi drugih igrača će se moći koristiti u misijama, što će pružati prednost u bitkama. To nije bilo uključeno u verziju za Xbox 360. Igrači će moći downloadati zmajeve drugih igrača sa clouda kad god žele, te igrati igru sa tim zmajevima.
Mnoge borbe s bossovima će uključivati slobodno letenje. U free-flight modu, igra više nije rail-shooter, no dopušta slobodno letenje oko bossa kako bi se otkrile njegove slabe točke. Kako bi se osigurali da igra bude zabavna kroz dulje vrijeme, ekipa je dodala RPG elemente budući da se zmajevi razvijaju kroz iskustvene bodove. Hraneći zmajeve različitom hranom učit će različite vještine što će utjecati na način izvršavanja misije. Kako se zmaj razvija, tako će se mijenjati i izgled. Zmajevi će također imati razne atribute što će utjecati na njihovu formu.
Što se tiče moguće verzije Crimson Dragona za Xbox 360, Futatsugi trenutno nema ništa novoga za otkriti.
Leave a Comment