Yui Tanimura, redatelj Dark Soulsa II, objasnio je da će zašto će open world pristup za igru pružiti još više slobode nego original što će igračima, ukoliko su dovoljno hrabri, omogućiti da istražuju područja koja su daleko iznad njihovog nivoa.
Naglasio je da je sloboda istraživanja nešto čemu žele dati prednost u Dark Soulsu II. U prethodniku se moglo ići po izboru na određena područja, no u nastavku će biti još više slobode za igrače. Nastoje kreirati tako da se stvari neće morati izvršavati nekim određenim redoslijedom, kao što su se u Dark Soulsu npr. morala pozvoniti dva zvona za daljnji napredak, premda ni to nije nužno loše. Nadaju se da će igrači, ako se dovoljno potrude ili budu dovoljno odvažni i hrabri, moći istraživati područje koje je primjerenije za sredinu igre.
Glavni cilj u igri bit će uklanjanje prokletstva, a budući da se neće morati slijediti određena linija, iskustvo će biti specifično za sve igrače. To bi onda išlo u korist i većem uživanju u igri naspram originala.
Tanimura je također naglasio da se više pažnje posvećuje i PC verziji, priznajući da je prethodnik bio inferioran konzolaškoj verziji. Dark Souls II dolazi na Xbox 360, PlayStation 3 i PC u ožujku iduće godine, pa ćemo tada moći provjeriti što se ostvarilo od danih obećanja.
Leave a Comment