Dark Souls II ima novog redatelja i novi engine, no duša mračnih, izazovnih RPG-ova From Softwarea po svemu sudeći ostala je netaknuta, iako je osjećaj nešto drukčiji.
Oni koji su imali prilike isprobati demo na E3 sajmu (da, zavidimo im) potvrđuju kako je na određene promjene u igri, uključujući i novi grafički engine, trebalo neko vrijeme navikavanja. Kontroliranje lika je osjetno drukčije, zasigurno brže i bez težine likova iz Dark Soulsa. Statistike se nisu mogle pogledati, kao ni opterećenje pod opremom, pa je teško procjeniti kakav će biti osjećaj u završnoj verziji igre. Budući da igra dolazi na Xbox 360, PlayStation 3 i PC tek u ožujku 2014. ekipa iz From Softwarea ima sasvim dovoljno vremena za poliranje igre, a to je vrlo utješno.
U E3 demu mogla su se isprobati dva unaprijed kreirana karaktera: Warrior, temeljen na liku iz igrinog debitantskog trailera koji je bio oboružan štitom, jednim kraćim mačem i jednim velikim mačem, te Sorcerer koji je također imao štit i kratki mač, ali i catalyst za magije. Njegov štit koji je izgledao kao kolekcija runa od kovanog željeza bio je ogledan primjer briljantnog vizualnog dizajna koji odvaja From Softwareov pokušaj mračne srednjovjekovne fantazije od srodnih naslova.
Ubod protivnika s leđa bit će i ovdje prisutan, no u ponešto promjenjenoj formi. Warriorov potez sa kratkim mačem bio je animacija od tri udarca, no sama izvedba ne mora uvijek biti uspješna. Promjene su uvedene vjerojatno kako bi dizajneri smanjili kod igrača preveliko oslanjanje na njihovu uporabu, budući da su u prethodniku bili lagani za izvedbu, malo riskantni i nanosili su mnogo štete.
Dark Souls II mogao bi biti i jako dobra igra za tulume u kojima jedan igrač dodaje kontroler drugome nakon neuspjeha. Naravno, mnogi će ga igrati samostalno, no ukoliko Namco želi privući igrače koji nisu baš hardcore, te pretvoriti igru u AAA franšizu trebaju samo naglasiti da je gledanje prijatelja kojeg kažnjava neopraštajući AI urnebesna stvar.
Leave a Comment