Gotovo sve dosadašnje gameplay demonstracije postapokaliptične open world akcijske avanture Days Gone svodile su se na bjesomučno napucavanje i “on the run” tamanjenje hordi Freakera, što je mnoge nagnalo da pomisle kako bi igra upravo zbog tog elementa mogla postati naporna i generična, no prema najnovijim informacijama koje smo doznali, to ipak ne bi trebao biti slučaj, budući da bi igra navodno trebala kažnjavati one koji se cijelu igru odluče igrati u “Rambo stilu”.
Budući da Days Gone neće imati difficulty slider, ekipa iz Sony Benda odlučila je na drukčiji način uvesti određeni balans u igru tako što je kreirala određeni Escalation sustav koji će na neki način kažnjavati ne samo one igrače koji koriste previše municije, već i one koji prave određenu buku tijekom igranja.
Naime, svijet igre je osmišljen kao prilično responsivan svijet, prepun različitih predatora (ne samo Freakera, već i raznoraznih životinja) koje će vas napasti čim vas vide te će vas kroz igru aktivno pokušavati pronaći, stoga što više buke budemo pravili tijekom igranja, bit ćemo i lakša meta svima koji nas pokušavaju skratiti za glavu, zbog čega će pribjegavanje stealthu i tihom prolasku kroz igru biti od iznimnog značaja.
Moramo priznati, sve ovo zvuči veoma zanimljivo, no pitanje je koliko će zapravo i biti izvodivo. Developeri su nam već u više navrata demonstrirali različite pristupe igri, no opet, ruku na srce, gotovo svaka demonstracija je na kraju završavala sukobom s hordom nadirućih Freakera i našim napucavanjem, stoga se nadamo kako će upravo iduća demonstracija igre pokazati u punom svjetlu spomenuti Escalation sustav.
Days Gone u prodaju stiže 22. veljače iduće godine, a moći ćemo ga zaigrati ekskluzivno na PlayStation 4 konzolama.
Leave a Comment