Microsoft od samog početka predstavljanja svoje nove konzole, kao jednu od glavnih snaga ističe cloud servise i dedicated servere. Recimo logično je za Forzu 5, čiji je sam izdavač i developer Microsoft, da u potpunosti iskorištava sve mogućnosti dedicated servera i cloud servisa. Isto tako i TitanFall, Call of Duty Ghosts i slični blockbuster naslovi, u svojoj najavi sadrže da imaju dedicated servere na Xbox Liveu.
No Microsoftov direktor za product planning Albert Penello, objavio je jučer post na NeoGafu, izjavivši: “Jedna od najbitnijih stvari vezanih za igrače i developere za Xbox One, je činjenica da svaki developer, koliko god bio mali ili veliki, za svoju igru dobiva dedicated servere, mogućnost procesuiranja u cloudu i mogućnost spremanja na sam cloud. Sve to u potpunosti besplatno i dostupno svakome.”
Ovime Microsoft ponovo pokazuje svoj, za neke pomalo kontroverzni cilj, a to je da je Xbox One konzola rađena da bude online i iskorištava snagu cloud computinga. I makar više ne moramo imati stalnu vezu na internet da bi igrali Xbox One, zašto bi htjeli to propustiti?
Leave a Comment