Kod multiplatformskih igara je čest slučaj da su PC verzije tehnički naprednije i da vizualno izgledaju bolje do svoji konzolaških verzija. Naravno, postoje izuzeci, no opće priznato je da nas na osobnim računalima očekuje veća vizualna poslastica. Ako ste očekivali sličnu situaciju sa Dead Spaceom 3, pripremite se na razočaranje. Naime, developeri Visceral Games koji rade na ovom survival-horor/third-person shooteru ne žele imati superiorniju PC verziju svoje igre.
Producent igre Steve Papoutsis je u intervjuu za stranicu ShackNews objasnio na što točno misle: “Naše igre evoluiraju za vrijeme razvoja ali nismo željeli da PC verzija bude drugačija. Nismo željeli da stvaramo razliku, želimo da svi imaju podjednako iskustvo. Mi smo uvijek pravili igre za konzole. Ne želimo da nam korisnici kažu kako je igra bolja baš na njihovom sistemu.” Zapravo nije stvar toga da im je PC inačica igre manje važna, nego je dizajnirana tako da ne bude superiornija. Semantika je zafrkana stvar, iako će vjerojatno mnogi shvatiti na što se ciljalo time.
”Uvijek smo u studiju radili konzolaške igre.Najvažnije nam je osigurati kvalitetu na svim platformama. Samim time što na PC-u koristite tipkovnicu i miš uvelike mijenja dojam igre i perspektivu” -nastavio je Papoutsis i naglasio kako mu je žao što se u raznim optužbama na temelju ovakvog pristupa diskreditira njihov rad, kad samo žele pružiti svima najbolju i dosljednu igru na svim platformama.
Dead Space 3 nastavit će davanje lekcija iz taktičkog komadanja udova 8. veljače u Europi na Xboxu 360, PlayStationu 3 i PC-u.
Leave a Comment