Stvaranje uspješne videoigre temeljene na popularnoj filmskoj franšizi zahtijeva mnogo više od impresivne grafike i zanimljivog gameplaya, te je ključno duboko razumijevanje i besprijekorna integracija u postojeći svijet i narativ filmova. Naime, čini se da su developeri igre Avatar: Frontiers of Pandora riješili ovaj aspekt tako što su osigurali ekskluzivan pristup filmskim scenarijima iz franšize Avatar.
Redatelj igre Magnus Jensen nedavno je u intervjuu za ComicBook otkrio da je razvojni tim koji stoji iza Frontiers of Pandora imao privilegiju čitati scenarije za neke nadolazeće filmove koje se tiču Avatara. Ovaj potez nije bio samo kako bi se izbjeglo nenamjerno dupliciranje ideja, već i kako bi se osiguralo da se igra glatko uklapa u utvrđeni vremenski okvir franšize.
Jensen je naglasio važnost “uklapanja igre u vremensku liniju“, navodeći da su imali pristup ne samo scenariju Avatar: The Way of Water, već i scenarijima za druge nadolazeće filmove. Ovo insajdersko znanje omogućit će developerima da stvore igru koja se neprimjetno usklađuje s budućim događajima u svemiru Avatara, iako su na njoj počeli raditi prije izlaska filma Avatar: The Way of Water. Također, ranije ove godine otkriveno je da postoje još četiri planirana filma u serijalu, a Frontiers of Pandora se očito prilično dobro uklapa u vremenski okvir.
Avatar: Frontiers of Pandora trebao bi biti objavljen za PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC 7. prosinca.