“Tvrtka thatgamecompany umalo je potpuno bankrotirala razvijajući Journey. Uloženo je puno truda, talenta i vremena u razvoj igre da bi na kraju dobili posebno djelo dubokog utjecaja na ljudskost svakog igrača”, izjavio je Jenova Chen šef razvojnog tima Journeya na ovogodišnjem DICE samitu.
D.I.C.E. (Design, Innovate, Communicate, Entertain) samit je višednevni događaj u kojem šefovi developerskih studija iznose svoje viđenje trendova, inovacija i novog dizajna u industriji videoigara. Samit se održava u Las Vegasu, a osnovan je 2002. godine kada je američka Academy of Interactive Arts & Sciences odlučila prirediti godišnji Interactive Achievement Awards , svojevrsnu dodjelu Oskara u svijetu video igara. Entertainment Software Association grupacija glavni je pokrovitelj događaja.
Chen je najavio odlazak thatgamecompany studija iz Sonya te je izrazio želju za stvaranjem sličnog umjetničkog djela koje će biti komercijalnije. Razvoj Journeya traje od 2006. godine, a zadnjih nekoliko mjeseci, nakon višestrukih odgoda izlaska cijeli developerski tim živio je od osobne ušteđevine.
Jedva čekamo novi, multiplatformski uradak thatgamecompanya i želimo im puno sreće sa razvojem nove igre!
Ako vas zanima više detalja, pogledajte video.
Leave a Comment