Mnogo se prašine podiglo kada je Ubisoft Montreal ranije ovaj mjesec ponovo otkrio otvoreni svijet igre Watch Dogs. Trailer koji je došao uz mnoštvo informacija i s konačnim datumom igrinog izlaska, nije prikazao Watch Dogs u najboljem mogućem svjetlu. Mnogi su optužili developere kako Watch Dogs pati od downgradea na području grafike. Dotični trailer možete pogledati ispod.
Ubrzo nakon, izvršni direktor Jonathan Morin izjavio je kako trailer nije bio namijenjen predstavljanju tehnologije iza Watch Dogsa. Kako bi isprali gorak okus, Ubisoft Montreal objavio je novi trailer za Watch Dogs, koji se fokusira na tehnologiju korištenu u svrhu kreiranja virtualnog grada Chicaga.
Grad je renderiran uz pomoć novog grafičkog enginea specifično napravljenog za Watch Dogs. Sadrži bogato, dinamično osvjetljenje te vrijeme i fiziku koji utječu na svaki mogući element igrinog svijeta kako bi grad izgledao što življe. Također, grad je prepun i neigrivih likova (NPC-eva), čija brojka prelazi čak 3000 različitih osobnosti. Broj NPC-a s kojima se igrač može susresti ovisi o dobu dana i lokaciji.
Za izradu „Welcome to Chicago“ trailera korišetna je PS4 verzija igre i gospodin Morin nadodaje kako trenutna inačica igre ima puno napredniju fiziku u odnosu na onu iz 2012. godine kada je igra po prvi puta prikazana na E3 sajmu. Nastojeći odgovoriti na svako pitanje na vlastitom Twitter profilu, rekao je kako nema razloga za zabrinutost kada su u pitanju razlike između Xbox One i PlayStation 4 verzije igre. Prema njegovim riječima, obje verzije su skoro pa identične; razlika je samo u razoluciji, ali na tom tehničkom dijelu još uvijek rade. Kada je bio upitan da li će PC verzija biti očekivano superiornija u odnosu na one za konzole, zamolio je na još malo strpljenja te je pritom i, za sada, pobio tu tvrdnju.
Leave a Comment