Diablo 4 je tijekom lipnja okupio preko 10 milijuna igrača, a ubrzo je nakon izlaska zaradio preko 600 milijuna dolara.
Blizzard Entertainment je objavio najnoviji financijski izvještaj u kojem je naveo uspjeh najnovijeg nastavka iz Diablo serijala. Onaj najzvučniji podatak tiče se potvrde od preko 10 milijuna igrača/ica koji su zaigrali igru.
Što se tiče live service modela u igri, taj dio tek počinje. Nakon sjajnog odaziva kritike i publike (među kojima možete pročitati i našu recenziju igre), developer je najavio nekoliko sezona koje će izlaziti u igri, sa prvom koja izlazi danas, 20. srpnja. Također možemo očekivati DLC pakete vezane u kozmetiku.
Iako je opovrgnuto da igra dolazi na Xbox Game Pass, očekuje se određena vrsta pretplatničkog modela za igru nakon listopada, kada Microsoft dovrši akviziciju Activision Blizzarda.
Unatoč zavidnim rezultatima, najnoviji 1.1.0a update koji je došao prije dolaska prve sezone, razljutio je mnoge. Veliki patch je, prema nekim fanovima, donio velike promjene unutar kojih se zaključuje da će biti više grindanja u igri nego prije. Također je i Sorcerer klasa nerfana, bez nekoga objašnjena, a pogotovo je čudno jer je za mnoge ta klasa ionako bila daleko najgora. No, vidjeti ćemo nakon dolaska prve sezone post launch sadržaja, tijekom ovoga tjedna, kako će se sve odraziti na popularnost igre.
Diablo IV je dostupan za PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S i PC.