Za razliku od od Shadow of the Eternals, koji čak u dva navrata nije uspio da prikupi novac na Kickstarteru, Divinity: Original Sin i Larian Studios (developer igre) nemaju takvih problema, jer su premašili traženi novac i zbog toga su odgodili izlazak igre.
Izlazak igre je bio planiran negdje u jesen, ali su ga developeri igre odlučili pomaknuti, jer sada imaju višak novca na računu. Taj višak će biti usmjeren na daljnji razvoj igre, odnosno na još par stvari koje žele dodati u igru. Do 28.veljače iduće godine, kada je planiran službeni izlazak igre, dodat će još: izmjenu dana i noći, dnevne rutine za NPC-ove, mjesta gdje će ljudi živjeti, te revizija i usavršavanje igrinih skripti. Larian Studios je dosada odradio sjajan posao sa igrom i ovaj dodatan posao neće biti problem za njih. Svi ostali gaming portali i fanovi ove igre se ne ljute zbog odgodu već štoviše pozdravljaju ovu odluku, jer će igra postati bolja i realnija.
Divinity: Original Sin je izometrijski single player co-op RPG smješten u fantasy svijet, borba je na poteze. S igrom će izaći i editor koji će omogučiti igračima da naprave svoje SP i MP avanture te ih objave online kako bi ih drugi ljudi isprobali. Više informacija potražite na kickstarter stranici igre.
Leave a Comment