Izuzev onoga najjednostavnijeg odgovora (”Zato što je zadnja Tony Hawk igra bila loša”), dizajner Tony Hawk igara i član Neversofta je u razgovoru za portal Game Brain podijelio mnoge informacije o franšizi, ali i samom žanru skateboarding igara (kao što je EA-ova igra Skate). Chris Rausch se prvotno osvrnu na Tony Hawk 5 za koju je rekao da se prodala puno bolje od Tony Hawk Shreda, no zbog nekog razloga je prvotni plan o cijeni igr eod 20 dolara i digitalnom izdanju promijenjen u cijenu od 50 dolara i izlasku fizičkog izdanja. ”Mislim da bi ljudi lakše oprostili neke stvari u igri, a i bolje reagirali na nju da je bila jeftinija. Ovo je bila jedna od onih stvari unutar kojih znaš da imaš publiku, znaš da žele više, a ti im ne dajem nešto što je vrijedno spomena. Onda određene glavešine zaključe da ljudi više ne žele skateborading igre, da ih taj žanr uopće ne zanima. Mislim da ipak to nije tako, nego samo žele bolje skateboarding igre”. – rekao je Rausch. Kompletan intervju možete vidjeti u videu ispod:
Session, najnovija skateboard igra, upravo podupire tu tvrdnju, budući da je ovaj spiritualni nasljednik Skate igre uspio sakupiti na Kickstarteru 160 tisuća kanadskih dolara (od samo 50 tisuća traženih). Kada igra eventualno ugleda svjetlo dana, saznati ćemo puno više o publici za ovaj žanr i mogućem tržišnom uspjehu.
Leave a Comment