Otkriveni su detalji vezani za Vergil’s Bloody Palace, novi unaprijeđeni mod koji će se naći u DmC Devil May Cry: Definitive Editionu.
Fanovi serijala već znaju što je Bloody Palace, no za one koji ne znaju otkrit ćemo da je u pitanju prilično dugačka multi-wave combat arena u kojoj se borite protiv hordi nasrtljivih i prilično opasnih protivnika. Remasterirano izdanje Ninja Theoryjevog Devil May Cryja omogućit će igračima da dotični mod zaigraju u ulozi Danteovog brata Vergila. Dotični mod od starta će biti znatno teži od originalnog, kojeg smo prelazili u ulozi Dantea.
Ninja Theoryjev menadžer za komunikaciju Dominic Matthews putem PlayStation Bloga otkrio je da će Vergil’s Bloody Palace započinjati pri Nephilim težini (središnji od pet difficulty levela) te će kako napredujemo biti sve teži i teži (čisto usporedbe radi, originalni Bloody Palace startao je od prilično lakog Human nivoa težine).
Za razliku od Dante’s Bloody Palacea, koji se sastojao od čak 101 levela, Vergil’s Bloody Palace će ih imati samo 60 (prvih 20 levela igrat ćemo na Nephilim težini, narednih 20 levela na Son of Sparda nivou težine, dok će posljednjih 20 levela biti potrebno završiti na pakleno teškom Vergil Must Die nivou težine).
DmC Devil May Cry: Definitive Edition na PS4 i Xbox One dolazi 10. ožujka.
Leave a Comment