Kao što je predsjednik Sony Online Entertainmenta obećao, H1Z1 skupa sa kolekcijom detalja o igri je najavljen negdje oko ranojutarnjih sati. Kao što se i dalo zaključiti iz samog naslova i od prije poznatih informacija, igra će uistinu biti post-apokaliptični zombie MMO.
John Smedley je na Redditu objavio da će se vrijeme radnje odvijati 15 godina nakon katastrofičnog izbijanja virusne pošasti, i da će igrači u igri uvijek morati biti u potrazi za zalihama i materijalom s kojim će izrađivati oruđa. Također tu će biti i neizostavna borba protiv zombija, okolne faune i protivnički nastrojenih igrača. Sve će se odvijati u ogromnom otvorenom svijetu u kojem će se stapati otvorena seoska prostranstva i urbana područja. Gospodin Smedley kaže:
” Naš fokus je izgraditi sandbox stil igranja gdje će igrači moći graditi svoja skloništa putem resursa koja su skupili u svijetu. Čak mogu i surađivati zajedno u tome da sagrade nevjerojatnu tvrđavu punu naoružanja da bi si međusobno pomogli obraniti se od sveprisutnih nemrtvih i ostalih igrača. Igrači će također imati i pristup veoma dubokom sustavu izgradnje alata koji će im omogućiti da sagrade svašta, od hladnih oružja pa do stvari poput molotovljevih koktela, eksplozivnih naprava… i ostalih zabavnih iznenađenja.”
H1Z1 će biti pokretan u next-gen engineu imena Forgelight koji za sada ne izgleda pretjerano next-gen, ali samo će vrijeme pokazati. Igra će se odvijati preko više servera i poštovat će drugačije setove pravila, što vjerojatno znači da se tvorci žele umiliti igračima i raznim stilovima igranja (popout PVP i PVE stila). Također koristit će i sustav trgovanja o kojem još nema puno riječi, ali bar znamo da je tu što je lijepo.
Sve ovo zvuči kao još jedno survival zombie iskustvo za više igrača u maniri DayZ-a ili Rusta, ali Smedley se opravdava činjenicom da je u ovoj igri fokus na izgradnji utočišta i različitim stilovima igranja (Rust). “Glavna stvar koja odvaja H1Z1 od ostatka drugih sjajnih igara u žanru jest da je naglasak na tome da igrač posjeduje svoju građevinu,” (Rust) kaže Smedley. “Želimo da budete u mogućnosti osnovati velike bande kojima će sjedište biti ispred nekog napuštenog skladišta koje ste upravo preuzeli… ili da imate kuću koju ste sagradili sami od temelja nakon što ste posjekli stabla i sami osigurali svoje resurse.” Smedley kao da nikad nije čuo za nedavno izašli Rust koji nudi gotovo sve ispod navedene mogućnosti, ali moramo mu priznati entuzijazam jer se čini da H1Z1 želi stvari odvesti na sljedeći nivo.
Izgleda da će naglasak biti na individualnim iskustvima i da developeri neće težiti izgradnji formule koja će biti zacrtana svim igračima. Ako želite sagraditi nastambu u kojoj će ostali igrači potražiti sigurno utočište i voditi demokratsku zajednicu, ovdje to možete. Ako pak želite biti osobenjak sa svojim brvnarom na nekoj udaljenoj farmi gdje ste samo vi, vaša polja žita i neminovna horda koja dolazi vašim putem, možete ostvariti i to. Sve ovo za sada izgleda obećavajuće ali treba vidjeti koliko će se zbilja razlikovati od ostalih sličnih igara na tržištu.
Igra nam najprije dolazi na PC, gdje će se pojaviti kao Early Access sa cijenom od oko 20 $ (čitaj 20 € za Europu), a najviše nas upravo činjenica da dobivamo još jedan Early Access a ne potpunu igru razočarava. Shvaćao to razvojni studio ili ne ovo ipak sve zvuči kao još jedan early access MMO kojih već imamo i koji su mu itekako dobra konkurencija. Iskreno se nadamo da će upravo SOE smisliti pobjedničku formulu, a za sada nam jedino ostaje čekati. Ili pak igrati DayZ, Rust, Nether…
Leave a Comment