EA je odlučio ugasiti studio Visceral Games čiji prijašnji projekti uključuju igre kao što su Dead Space i Battlefield Hardline. Također, u planu je izlazak nove Star Wars igre pod njihovim vodstvom, ali je i tu došlo do promjene. Upravo kroz rad na toj novoj Star Wars igri koja je fokusirana na priču i linearnije igranje (i u čiju izradu su uključena imena kao što su Amy Hennig, Kim Swift i Jade Raymond) došlo je do konačne odluke o ukidanju suradnje s tim studiom. ”Tijekom procesa izrade i razvoja igre, testiranja igre i slušanja mišljenja igrača/ica i njihovih želja kao i praćenje tržišta i potreba na tržištu postalo je jasno da moramo poboljšati dizajn igre. Zadržati ćemo odlične vizuale, autentičnost Star Wars svijeta te fokus na priču.”, rečeno je u objavi Electronic Artsa koji su naglasili da ‘‘prilagođavamo igru da se podudara sa pružanjem šireg iskustva igranja i sa jačim utjecajem samih igrača u igri” naglašavajući iskorištavanje Frostbite enginea kao i omogućavanja većeg i dubljeg istraživanja okoline i samog napredovanja igranja.
Rad na igri preuzima EA Worldwide Studios, ekipa koju vodi EA Vancouver i koji su i dosada bili dio tima koji je radio na projektu. Ono što novinari Eurogamera, a i drugi, jasno čitaju iz ovoga jest da se odustaje od prvotne ideje linearnijeg akcijskog naslova i ide na puno otvoreniji, open-world pristup, no za sve detalje vezane za to morati ćemo ipak još malo pričekati. Ili možda puno, budući da je poništeno okvirno razdoblje izlaska igre koje se navodilo da će biti tijekom 2019. godine.
Leave a Comment