Consumerist, glasilo američke udruge potrošača već sedmu godinu organizira izbor za najgoru tvrtku SAD-a. Podsjetimo se, prošle godine je ovu “prestižnu” nagradu osvojio najveći američki izdavač digitalne zabave Electronic Arts. Izbor potrošača se drugu godinu za redom nije promijenio: sa 78% osvojenih glasova EA je uvjerljivo pomeo konkurenciju, Bank of America. Omražena financijska ustanova, poznata po lošem odnosu prema klijentima i sprezi s kriminalom (čak je u sudskom sporu sa federalnim vlastima), po mišljenju potrošača nije toliko loša.
Nedavna smjena na vrhu EA očigledno nije urodila plodom. Izjava Petera Moora, glavnog izvršnog direktora Electronic Artsa ocijenjena je kao isprika bez isprike. Naime gospodin Moor je pokušao osvjetlati obraz tvrtke na neobičan način: okrivio je homofobne pojedince i plačljive ljubitelje Maddena za neuspjeh Electronic Artsa. Izjave poput “We can do better” više ne prolaze. Mikro transakcije, beskonačno recikliranje naslova, DLC-ovi koji koštaju previše, općenito, prevelike cijene EA naslova i slaba korisnička podrška osigurale su ovom izdavaču zavidnu količinu negativnog publiciteta.
Po prvi puta, ove godine je Consumerist omogućio glasovanje potrošačima izvan Sjedinjenih Američkih Država što je najvjerojatnije utjecalo na rezultate izbora. Consumerist poručuje:
Prekinite klijente tretirati kao kasice prasice i nemojte izdavati toliko nedovršenih, ne testiranih igara sa ciljem izvlačenja novca na dodatne mogućnosti koje su ionako trebale biti dostupne prilikom prve kupovine. EA nije naučio prošlogodišnju lekciju i eto, po prvi puta u povijesti postaje kompanija koja je osvojila drugu godinu za redom Golden Poo nagradu Consumeristovih čitatelja.”
Nadalje, Consumerist savjetuje EA-u:
- Ponudite proizvod koji će se ljudima sviđati i kojeg će željeti
- Prodajte proizvod za razumnu cijenu
- Omogućite podršku za proizvod kojeg prodajete
Leave a Comment