Well…nekada zaista nemaš pojma što bi rekao, pa bubneš prvu stvar koja ti padne na pamet. Naši stari bi rekli, “ako nemaš ništa pametno za reći, bolje šuti”. Ne, zaista. Što reći na ovo što čitate u naslovu? Ne možemo se oteti dojmu, da je ovo jeftini izgovor jer je nebrojeno puno primjera u zadnje dvije godine, kako pandemija nije utjecala previše na kvalitetu (ako se utrošilo dovoljno vremena).
Kako bi fensi novinari rekli, od bliskog neimenovanog izvora je procurio info, da se na zatvorenom sastanku raspravljalo “punih” 20 minuta o failu naziva Battlefield 2042. EA-ova CSO, Laura Miele rekla da je jedan od najvećih razloga lošeg stanja Battlefielda, rad od kuće uzrokovan pandemijom. Kako je dinamika razvoja igre u “režimu” s radom od doma prouzrokovalo veće probleme nego što su predvidjeli. Kao primjer je navela nadogradnju Frostbite Enginea (zbog PlayStation 5 i Xbox Series X|S konzola) koja je potrajala ogromnih 18 mjeseci, koji su se definitivno mogli “utrošiti” u poliranje same igre. Zanimljivo je da je kao primjer navela i Halo Infinite u usporedbi s finalnim “poliranjem” i stanjem igre koje je neusporedivo na višim razinama, kako vizualno tako i gameplayem. Ova zadnja usporedba je zaista zanimljiva, jer je pokazala da neovisno o pandemiji, razvoj jedne kompleksne FPS open world igre može rezultirati hitom. Nismo sigurni što je Laura Miele mislila kad je povukla ovu “paralelu”?
Planovi, kako se ovo ne bi ponovilo su već u izradi. Razvojni timovi će biti restrukturirani kako bi se proces izrade igre što više pojednostavio u svrhu ispunjenja rokova. Naravno, sve ovo zvuči kao da slijede potencijalni otkazi za određene ljude. Što će biti sa samom igrom dugoročno, nismo doznali. Živi bili, pa…