Nakon sličnog poteza Activision Blizzarda prošle godine, EA je odlučio predstaviti svoj vlastiti sustav protiv varanja pod nazivom EA AntiCheat (EAAC).
EA je na svojem blogu objavio kako se tu radi o kernel-level sustavu, koji na razini samog operativnog sustava nadgleda i detektira sumnjive radnje sa utjecajem na samu igru. Na isti princip funkcionira i Riotov Vanguard u igri Valorant. Postavlja se pitanje zašto je EA odlučio izbaciti vlastiti sustav protiv varanja?
Odgovor na pitanje možemo pronaći u igri FIFA 23, koja će ujedno biti prva igra u serijalu lansirana s podrškom za cross-play. Cross-play će biti opcionalan, stoga se još uvijek ne zna kako će funkcionirati na relaciji PC – konzole. Poznato je kako se na PC platformi najčešće vara u igrama i tu zato postoji opasnost da cross-play donese više štete nego koristi.
I tu EA uzima stvari u svoje ruke kako bi zaštitio svoje igrače na konzolama. Na blogu je također objavljeno da se EAAC neće pokretati sa samim sustavom, odnosno neće raditi u pozadini sve dok igrač ne pokrene samu igru. Neće zadirati u korisnikovu privatnost, odnosno neće skupljati podatke i neće ostati instaliran jednom kada se igra ukloni iz sustava.
EA je također napomenuo da neće sve igre koristiti EAAC, primjerice singleplayer igre i igre bez kompetitivne komponente. To znači da će tijekom vremena igre kao što su Battlefield i Apex Legends koristiti EAAC.
Vjerojatno će i FIFA 23 singleplayer komponenta biti obuhvaćena sustavom protiv varanja, a to znači da postoji velika mogućnost da igra neće imati mogućnost moddinga.