Reklamiranje unutar gaming servisa pa i samih igara više nije rijetkost, tako da smo u posljednje vrijeme često svjedoci takvog načina reklamiranja, a sudeći prema novim informacijama, još jedan veliki igrač s gaming scene bi uskoro mogao krenuti tim putem.
Ok, budući da ste već gotovo sigurno vidjeli naslov ovog članka, onda već znate da je u pitanju nitko drugi nego Electronic Arts. Mnogi će se možda upitati “pa di su dosad bili?”, ali eto, vjerovali ili ne, love uvijek gladni EA tek sada intenzivno razmatra mogućnost dodatne zarade pomoću in-game reklamiranja unutar svojih AAA igara.
Namjere da se otisnu u ovaj format reklamiranja potvrdio je tijekom novog financijskog izvještaja tvrtke njen šef Andrew Wilson. On je tom prilikom izjavio kako megakorporacije poput Electronic Artsa moraju biti veoma pažljive i temeljne prilikom implementacije kvalitetnih in-game rkelama te da ovakav tip reklamiranja predstavlja priliku za značajan financijski rast tvrtke.
Kada bismo mogli vidjeti prve in-game reklame unutar Electronic Artsovih igara, za sada nije poznato, no vjerujemo da nećemo morati predugo čekati na takvo što.