Poznato je već neko vrijeme da Eiji Aonuma želi “prodrmati” serijal The Legend of Zelda. Naznaku toga mogli smo nedavno vidjeti kada je objavljeno da će se dungeoni u novom nastavku Zelde za 3DS, A Link Between Worlds, moći prelaziti proizvoljnim redoslijedom, a oružja i druga pomagala će se moći iznajmljivati ili kupovati umjesto otkrivanja u dungeonima.
Aonuma je nedavno diskutirao o određenim aspektima Zelde za 3DS i The Wind Wakera HD, te kakva im je korelacija sa novom Zeldom za Wii U. O razvoju iduće velike Zelde izjavio je da se rad odvija dobro, ubacuju neke opcije iz The Wind Wakera HD, a radili su i obrnuto, dakle primjenjivali neke mogućnosti u remake. Budući da se radi o preradi starijeg naslova bili su ograničeni u vezi uporabe Wii U GamePada; za novi nastavak bit će raznovrsnijeg korištenja tog kontrolera. Dijelovi koji su mu bili zabavni prilikom igranja The Wind Wakera HD će nedvojbeno imati utjecaja na idući naslov.
Kada je izjavio da je “umoran” od Zelde, nije mislio na umor od serijala, već na formulu koju je serijal zadržao u zadnjih nekoliko godina. Zato se pitao zbog čega Zelda baš mora biti tradicionalna. Ako se to ne promijeni onda razvojni studio ne može napraviti nešto novo. S tim razmišljanjem u određenoj mjeri pristupaju 3DS Zeldi, a sa promjenama će nastaviti i u Zeldi za Wii U. Često je diskutirao sa Shigeru Miyamotom o tome što je esencija Zelde. Primjerice, zahtjev je da princeza Zelda bude prisutna, ali nije nužno fokus same igre. To ekipi ostavlja mogućnost da osmisle nešto što će pružiti unikatno iskustvo igračima, a iskusiti nešto prvi put je upravo ono što Aonuma smatra samom srži Zelde. Zanimljivo je čuti Aonumu da tako otvoreno govori o razvoju budućih Zelda igara, nedugo nakon Miyamotove izjave da više nije potreban strogo nadzirati producente Nintendovih serijala.
Izvor: wiiudaily, siliconera
Leave a Comment