U blog postu objavljenom 18. prosinca, Electronic Arts odlučio je otkriti rebranding Frostbite enginea koji, kako ističu, nije samo estetski, već i “filozofski” preokret. Iako će otisak šake ostati u logotipu, koji simbolizira doprinos svakog pojedinca unutar tvrtke, više neće biti izlomljen, odnosno naglašava timsku suradnju u procesu stvaranja igara.
Tvrtka je također istaknula da će nastaviti investirati u razvoj vlastitih alata i tehnologije, prilagođavajući se specifičnim potrebama svakog razvojnog tima koji koristi ovaj engine. Tim Cowan, generalni direktor Frostbitea, rekao je za GamesIndustry.biz: “Imamo fleksibilnost da ovaj engine prilagodimo prema potrebama naših igara. Uz to, osjećamo da izvlačimo veliku vrijednost iz njegove prilagodljivosti, omogućavajući nam da brzo reagiramo i postavljamo vlastite granice.”
Kao dio nove strategije, EA studiji će od sada imati slobodu izbora enginea za razvoj igara, što znači da mogu koristiti popularne alate poput Unreal Enginea i Unityja.
Ova odluka predstavlja značajnu promjenu u politici tvrtke. Podsjetimo, EA je ranije nametao upotrebu Frostbitea svojim internim timovima. To je stvaralo razne izazove s obzirom na to da je Frostbite, inače razvijen za pucačine od strane DICE-a, bio manje prikladan za druge žanrove igara.
Unatoč rebrandingu, Frostbite ostaje ključan element za tvrtku. U 2023. godini, šest igara je lansirano na tom engineu, uključujući EA Sports FC 24 i remake Dead Spacea.